Välkommen

Den här bloggen handlar om mig, mitt liv överhuvudtaget. Take it or leave it.

tisdag 5 april 2011

Liten uppdatering.

Jag har verkligen ingen lust att skriva, överhuvudtaget. Suck.
Men här kommer iaf en uppdatering.

Skola
Det fungerar lite sådär. Jag är klar med fysiken, iallafall. har bara bilden och möjligen musiken kvar. Skönt. Letar praktik för fullt, men hittar inget som verkar intressant. Oh, well, det kommer väl. Förhoppningsvis.

Sommarjobb
Letar för fullt där med. Förhoppningsvis börjar svar ramla in snart.

Mående
Ehm, det går väl upp och ner här med, tror jag. Men jag har en aning om att det kan vara min p-stav som är boven, just nu, det är snart tre år sedan jag satte in den, så jag måste byta ut den. Sömnen är det värre med. Kan FORTFARANDE inte sova. Jag blir arg, på vården, när de inte skriver ut sånt som fungerar. Eller när de inte skriver ut nåt, öht.  För helt uppenbart, så kan jag inte sova utan tabs. Hur mycket jag än motionerar, äter regelbundet och gör en jävla massa andra tips, utan verkan.


 Idag ska jag i alla fall ge blod. Ehe.

  

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer gör mig varm i hjärtat<3