Välkommen

Den här bloggen handlar om mig, mitt liv överhuvudtaget. Take it or leave it.

torsdag 7 april 2011

Medicinstrul

Trött, som fan. Ovanligt, nej.
Men nu har Kareén och jag bestämt att sista marschalltändningen blir den 17:e. Dels pga ljuset, dels sponsorbrist och dels är det för lite folk som dyker upp på eventen, tråkigt nog. Vi ska tända resterande marschaller då, vilket ska vara 58 stycken, om jag räknat rätt.

Jag har inte fått nåt svar på sommarjobben än. Jag letar och söker febrilt, men nej. Inget napp än. Samma sak på praktik.

Mår lite sådär just nu. Råkade raka av mig halva håret för ett tag sedan (fråga mig inte varför..) och jag mår skit över det. Det ser rent ut sagt förjävligt ut. Tack och lov för mössa, haha. Men med tanke på att håret var den delen av mig ytligt sett som jag var mest nöjd med hos mig själv så... ja. Hur fan ska sommaren gå, om jag ska ha mössa på mig? Jag tycker för fan det är varmt nu.. hm. Det tål att klura på.

Och än en gång är jag irriterad. Jag vet inte om det är så mycket pga vården som mig själv. Men jag kan inte hämta ut mina mediciner. De kommer till öppenpsyk istället för apoteket, för att jag har ett konto hos apoteket. Okej, så långt spelar det väl eg inte nån större roll. Men varje gång jag ska hämta dem är det problem. Varje jävla gång. Nu senast skulle jag hämta dem i torsdags förra veckan. Men jag har ingen som helst kontakt med öppenpsyk, eller ja, förutom hon på beroendeteamet som jag träffat ungefär tre gånger. De sa att jag skulle gå ner till henne och knacka på, så skulle hon följa med mig upp och hämta mediciner. Men om man är som jag och inte klarar av sådant om jag inte har ett avtalat möte, så gör jag inte det. Jag kan inte, jag får för mycket ångest för att det ska vara värt det.
Så nu är jag än en gång utan mediciner. Yay. Jag har varit utan dem i en vecka nu, och jag tror jag dör, långsamt. Men det är väl mitt eget fel antar jag. Men det ska inte behöva vara massa problem när man ska hämta ut dem, när de ändå kommer till öppenpsyk tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer gör mig varm i hjärtat<3