Välkommen

Den här bloggen handlar om mig, mitt liv överhuvudtaget. Take it or leave it.

måndag 28 februari 2011

Long time no see.

Oh well.
Har börjat plugga upp mina grundskolebetyg för att jag insåg att jag skulle behöva fler betyg om jag ska vara behörig till gymnasiet igen. Känns lite fail när jag redan gått där ett par år, men jaja. Jag överlever.
Tänkte också plugga upp några gymnasieämnen så jag slipper dem sedan. Underbart.

Jag mår lite sådär idag, i och med att läkaren satte ut mina sömnpiller så har jag inte kunnat sova. Alls. Eller ja, vart tredje, fjärde dygn. Vilket gör att jag mår sämre än vanligt. Inte bra. Men, sånt är livet och jag får helt enkelt skaffa fram det från annat håll, det funkar inte annars. Inte så roligt, nej, men jag kan inte sova alls utan. Jag har inte hämtat min lyrica på ett bra tag heller, kanske borde göra det. Det skulle nog hjälpa, men både passet och legitimationen har gått ut, så jag kan inte. Känns väl inte jättebra, heller.

Ska snart hem till mamma och fira min födelsedag. Jag känner inte alls för att gå ut idag, eller åka buss, men jag får göra det ändå. Jag kan inte isolera mig här, det funkar inte i längden. Tyvärr. Måste ändå ut och köpa kattmat. Så det får jag göra, snart.

Edit;
Till den som sa att det var inbillning att jag inte kunde sova utan dem.
Jag har haft sömnproblem i mer än 10 år. Jag har vasrit väldigt aktiv i perioder, men jag sov inte bättre, snarare sämre, faktiskt. Jag har testat de allra flesta huskursmetoder och även en hel del olika tabletter. Jag vet nog vad min kropp "behöver" bättre än vad du gör.

2 kommentarer:

  1. Du vet att det är inbillning med att du inte kan sova utan tabletterna. Försök att göra mer på dagarna så att du blir fysiskt trött.

    SvaraRadera

Kommentarer gör mig varm i hjärtat<3