Välkommen

Den här bloggen handlar om mig, mitt liv överhuvudtaget. Take it or leave it.

måndag 3 januari 2011

Okej.

Nytt år. Jag hoppas att jag kommer må bättre detta året och inte bli värre. Men det har jag hoppats på i ett antal år nu.
Nyårsaftonen tillbringades först hos Peter och Tess, det var underbart mysigt<3 Sedan gick jag och Adrian till kungstorget och träffade Pan och Linds, vi skålade med champagne vid tolvslaget. Jga följde med dem hem, och stannade där till halv fyra ungefär. Kom hem och försökte sova, men det gick inte jättebra.
Dagen efter åkte jag och Adrian till mamma på middag. Helt okej.

Men, (det finns alltid ett men) jag har inte haft några mediciner sen onsdag, torsdag. Lite skit, men det får jag imorgon, äntligen, efter otaliga samtal till vården. *suck*

1500 marschaller på söndag<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer gör mig varm i hjärtat<3