Välkommen

Den här bloggen handlar om mig, mitt liv överhuvudtaget. Take it or leave it.

torsdag 30 december 2010

Hög som ett höghus

Idag har varit en sjukt jobbig dag. Jag och Adrian bråkade som fan i morse och det slutade med att jag tog en överdos lyrica. Jag tog en hel veckas dos, 14 kapslar, och jag blev jättehög. Det här var runt ett och jag är fortfarande jättehög. Sen var jag tvungen och åka ner till stan och fixa mer medicin och jag mår åt helvete.

Nu ska jag och hun titta på film.
Fuck.

2 kommentarer:

  1. ta hand om dig. jag vet hur det är att leva det där livet. du kommer vilja komma ut ur det så småningom. jag tror att man bara kan vänta ut det.
    jag vill inte berätta hur du ska leva. jag ville bara ge dig lite medlidande eller ngt.

    SvaraRadera
  2. vilken styrka tog du på lyrican? alltså kapseln?

    SvaraRadera

Kommentarer gör mig varm i hjärtat<3