Välkommen

Den här bloggen handlar om mig, mitt liv överhuvudtaget. Take it or leave it.

onsdag 13 oktober 2010

Missbrukare

Jag har insett att jag gör allt och ägnar alla dygnets timmar åt att fly. Eller försöker i alla fall. Jag tänker på piller, rakblad, droger och alkohol, till och med de få timmarna jag sover drömmer jag om detta. Nu börjar det bli riktigt illa med måendet, då tänker jag bara mer och mer på detta. Jag gör allt för att inte ge efter men de senaste tre veckorna har det gått åt helvete. Jag jag skurit mig, jag har druckit, jag har rökt. Imorgon blir det läkaren, och jag kan inte låta bli att hoppas att jag får stesolid eller stilnoct (helst båda), men jag vet att det inte kommer att hända. Trots att ångestnivån är sjukt hög jämt. Jag gissar på att han kommer vilja lägga in mig om jag lyckas berätta hur det är just nu. Jag vill inte, det kommer bara bli samma vårdkarusell som tidigare, och den har jag inte ork nog att följa med i.
H.j.ä.l.p M.i.g.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer gör mig varm i hjärtat<3