Välkommen

Den här bloggen handlar om mig, mitt liv överhuvudtaget. Take it or leave it.

onsdag 13 oktober 2010

Åhå.

Yay på mig. Jag har lyckats ta mig dit jag ska vara denna veckan. Hittills. Det är dock inte utan konstant ångest och paniken hotar att bubbla upp i mig varje sekund utanför dörren. Nu vill jag inget annat än att gå hem och dra täcket över huvudet och gömma mig för världen, men den tänker jag inte göra. Än. Jag känner mig så sjukt dålig, inspirationen försvinner och drar sig undan till en vrå av mig som jag inte kan hitta när jag är på praktiken. Då sitter jag helt sysslolös och stirrar in i skärmen framför mig hela tiden. Det är för kallt för att springa ut och fota, så jag sitter bara här. Oh well. Imorgon blir det ännu ett läkarbesök, fjärde på en och en halv månad. Får se om han ger mig någon medicin som fungerar den här gången. Eller om jag blir inlagd. Sedan IV om jag tar mig dit. På fredag blir det EEG. Underbart. Anyway, nu måste jag sticka. Min lunch är slut och jag får ryck om jag inte kommer på något att skriva om snart.

Uppdatering 17.15
Mitt assassins creed 2 kom idag! Yay. Så nu distraherar jag mig genom spel. Och gosekatten ska mysa som vanligt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer gör mig varm i hjärtat<3