Välkommen

Den här bloggen handlar om mig, mitt liv överhuvudtaget. Take it or leave it.

torsdag 15 september 2011

Herr ångest är här för att stanna

Vissa dagar är uthärdliga. Vissa dagar fungerar jag inte alls. Idag är en sån dag. Life cried och dawn of ashes går på datorn och jag har bara legat och grinat i sängen hela dagen. Ångesten slog mig när jag vaknade och den har inte släppt, bara blivit värre och värre. Jag skulle varit i skolan idag, jag skulle ha ringt försäkringskassan och jag borde städa. Jag klarar inte av något av det. Jag har varken ångestdämpande eller något annat, allt jag har är vassa saker, men jag orkar inte. Jag lämnar bara sängen för att röka, bara det är en prestation idag. Som sagt, jag faller handlöst utför stupet.

1 kommentar:

  1. Lilla älskling, vi får prata lite när jag kommer hem, Jag älskar dig, och jag stöttar dig det vet du, Jag är stolt över dig att du försöker för det gör du! Snart får du din efterlängtade praktik och då tror jag att du kommer orka lite mer. Tänk positivt. Snart är det helg, och då kan vi umgås, Jag älskar dig över allt annat!

    SvaraRadera

Kommentarer gör mig varm i hjärtat<3