Välkommen

Den här bloggen handlar om mig, mitt liv överhuvudtaget. Take it or leave it.

tisdag 7 juni 2011

20 frågor om mig

1. Tre saker om dig själv du är stolt över:
    Att jag är kreativ.
    Att jag bryr mig om
    Min envishet.

2. Som vän är du?
    Lyssnare, lojal, problemlösare, håller hemligheter

3. Är du bra på?
    Att vara mig själv.

4. Är du avundsjuk?
    Det händer.

5. Det första du gör på morgonen?
    Röker

6. Pratar du med dig själv?
    Haha, ja, det händer.

7. Vad skulle du vilja göra mer på din fria tid?
    Skriva och fotografera.

8. Nåt du SKULLE VILJA göra, men aldrig får tillfälle, tid eller råd med?
    Resa, hade varit kul.

9. Person som du avskydde i skolan?
    Sjukt många. Men jag avskydde skolan i sig.

10. Hångel på första dejten?
      Känns det rätt, så visst.

11. Vad gör du på helgerna?
      Det som faller mig in. Festar, umgås med vänner, åker någonstans....

12. Livsdröm?
 Skaffa en gård ute på landet med massa djur. Bli författare/fotograf. Förändra psykiatrin.


Slänger med en bild från HBTQ festivalen också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer gör mig varm i hjärtat<3