Välkommen

Den här bloggen handlar om mig, mitt liv överhuvudtaget. Take it or leave it.

onsdag 2 februari 2011

Vissa människor förstår verkligen inte.

"Älskar när tjejer som du lägger ut kommentarer med text "jag bryr mig inte aaaaaalls om vad du skriver till mig!". Nej, det märks ju eftersom du lägger ett helt inlägg på att tala om det." - random kommentar.

Så bara för att jag ägnar ett HEEEEELT (oj vad mycket) inlägg för att svara och berätta vart jag står så innebär det jag jag överhuvudtaget tar åt mig och bryr mig om vad människan säger?

Haha, nej. Inte någonstans. Kanske i din värld, men inte i min. Om jag överhuvudtaget reagerar så reagerar jag med att skratta, eller med en flyktig fundering om vart världen är påväg när människor uppmuntrar till självmord och klankar ner på folk de inte känner. Jag trodde, i alla fall någonstans, att mänskligheten inte var så inskränkt och oempatisk. Men vissa människor bevisar verkligen motsatsen. Självklart vet jag att det finns rötägg.

Förövrigt. Om ni nu tycker jag är så jävla hemsk/patetisk/whatever, varför överhuvudtaget läsa? Eller kommentera? Suck.

3 kommentarer:

  1. Skit i dem där kommentarerna. Svara inte ens på dem. Lägg inte din energi på människor som inte förstår. Det är din blogg och du har all rätt att skriva av dig hur du vill. Massa kramar

    SvaraRadera
  2. Det har ju inget att göra med vad jag skrev. Om du inte bryr dig ett dugg om kommentarerna så ser jag ingen anledning att tala om för alla som läser din blogg att du inte gör det, jag talar inte om i min blogg att jag inte ätit fiskbullar varje dag tex. Och anledningen att jag läser bloggar som din är att jag tycker hemska/patetiska/whatever bloggar är jävligt underhållande.

    SvaraRadera
  3. Nä, du gnällde över att jag ägnade ett helt inlägg på att berätta att jag inte brydde mig, så jag ägnade en del av mitt inlägg till något annat också. Kul för dig, men det här är min blogg, jag tvingar ingen att läsa och jag får skriva vad jag vill i MIN blogg.

    SvaraRadera

Kommentarer gör mig varm i hjärtat<3