Välkommen

Den här bloggen handlar om mig, mitt liv överhuvudtaget. Take it or leave it.

måndag 31 januari 2011

haha.

Haha, fick en till kommentar. Läs själva.

Du, vet du vad? Jag berörs inte det minsta av vad sådana som du skriver eller säger. Du vet INGENTING om mig och mitt liv - bortsett från vad som står på bloggen - där står inte mycket om mig heller.
Jag bloggar om det här för att jag vill ha en ventil, någonstans då jag kan få ur mig allt, så jag kan leva mer normalt i verkliga livet. Två. Jag äter inte benso som om det vore smågodis. Jag har mina perioder, men jag kan vara utan dem med. Du och alla andra kan tro vad ni vill - jag skrattar bara när jag får kommentarer likt dessa. 

9 kommentarer:

  1. du gör helt rätt i att skratta åt komentarerna. den som skriver sånt där är bara sjukt patetisk.
    stå på dig och skit i vad de säger

    SvaraRadera
  2. Den där människan måste verkligen ha ett tråkigt liv om den ens orkar kommentera och skriva såna skit saker. Dessutom märks det ganska tydligt att den personen inte vet ett skit om psykisk sjukdom för fem öre. En oempatisk idiot som bara babblar om saker den inte vet något om för att dens egna liv är så jävla patetiskt.

    SvaraRadera
  3. Hej hej! Har du bdb?

    SvaraRadera
  4. Älskar när tjejer som du lägger ut kommentarer med text "jag bryr mig inte aaaaaalls om vad du skriver till mig!". Nej, det märks ju eftersom du lägger ett helt inlägg på att tala om det.

    SvaraRadera
  5. Wow jag är förtfarande lika inponerad av hur människor beter sig mot varandra och hur dom tänker. Vad får fjortisen ut av att skriva ngt sånt random? Jag vill nästan veta.. och kommentaren över .. suck.. man bryr sig inte så att det berör en på djupet man bryr sig utåt mot bloggen och för dem människorna som fof är så trögsinta som dem här 2 är. Hur kan dom tro att du tar så illa upp för det? Du har väl andra saker att tänka på? Jag är glad att du skiter i dom och fräser ifrån som du gör för dessa människor verkar inte ha så mycket innanför skall benet. Idioti och oförståelse helt enkelt!

    Älskar dig för den du är , keep fighting!! <3<3

    p.s grattis för foto jobbet! :D <3

    SvaraRadera
  6. "Fof", "inponerad", "dem människorna", "skall benet" - man kan ju undra vem det är som lider av idioti...

    SvaraRadera
  7. @Meryn:Idioti är att att alvedon+julmust för att slappna av..googla om paracetamol lite..
    Annars är ditt liv perfekt om man tycker att livet är att bo i ett sterilt hus med vackra möbler..Som i ett dockhus..utan själ..Och har inte vett att förstå att ingen bryr sig om hur ditt badrum ser ut..
    Men du är förstås bra på att stava och läser böcker för att bli "intellektuell"..
    Du är lika autentisk och levande som en uppblåsbar barbara.MVH Observer

    SvaraRadera
  8. Som om du aldrig tryckt fel när du skrivit på datorn..jisses..hur man stavar har inget att göra med vad som finns innanför skallbenet din idiot..ju mer du kommer med såna kommentarer desto mer bevisar du bara vilken idiot du är..

    SvaraRadera
  9. @Anonym: alvedon + julmust för att slappna av? Det kanske aldrig slog dig att jag INTE är en av de patetiska missbrukare av receptfri medicin som finns, utan att jag tog medicin för att jag hade en rejäl förkylning?
    Och vad menar du med ett sterilt hus med vackra möbler? Så värst sterilt såg det väl inte ut eftersom det låg flyttkartonger överallt. Mer än hur det såg ut i min lägenhet under några dagar vet du inte, så om jag är autentisk och levande kan du nog inte uttala dig om.

    Och Tess, det är skillnad på att stava fel pga slarv och att INTE VETA hur man skriver grammatiskt rätt och stavar rätt.

    SvaraRadera

Kommentarer gör mig varm i hjärtat<3