Välkommen

Den här bloggen handlar om mig, mitt liv överhuvudtaget. Take it or leave it.

fredag 7 januari 2011

Eh.

Har hämtat mediciner idag, för två veckor. Det är en del.. Men jag orkar inte springa fram och tillbaka till sjukhuset och hämta mediciner heller. Så vad gör man?
Har sjukt mycket ångest, är jättetrött och smått hungrig och jätteförvånad över att jag inte druckit resten av vinet från nyår ännu, haha. Jag vill ut, umgås med någon, men jag vågar inte ringa nån. Det är i och för sig ingen som hör av sig till mig heller, så så kul är det. Jag antar att jag är ganska isolerad. Men jag litar inte på mig själv, någonstans. Kul läge. Mobila teamet borde ringa snart, men jag orkar inte prata med dem. Okej, fuck, jag borde lägga in mig, igen. Men jag orkar inte vara instängd, inlåst. Inte kunna göra vad jag vill, när jag vill. Inte kunna vara självdestruktiv på nåt vis.

Det här är för övrigt förjävligt http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8375172.ab

uppdatering 22.54
Mobila teamet har ringt, ehe. De ställer de vanliga frågorna, men vad fan, jag vågar inte, kan inte, säga hur illa det är. Då kommer de också vilja lägga in mig.  Nu sitter jag och dricker vin, efter 3 lyrica. Det är jättesmart av mig, verkligen. Men, vin är gott, jag orkar inte, och jag har ångest, fortfarande. Varje kväll både vill och inte vill jag lägga in mig, varje kväll, sitter jag med telefonen i handen och funderar. Men varje kväll lägger jag ifrån mig mobilen och skiter i det. Skit samma, jag orkar inte gnälla mer.

Over and out.

1 kommentar:

  1. Jag lider med dig, och det blir ju inte bättre av att isolera sig. Kan du inte be någon vän komma över? För att få tankarna på annat?
    Hoppas du snart mår lite bättre.

    Puss Lea

    SvaraRadera

Kommentarer gör mig varm i hjärtat<3