Välkommen

Den här bloggen handlar om mig, mitt liv överhuvudtaget. Take it or leave it.

torsdag 14 oktober 2010

Åh, jag skulle verkligen behöva bli inlagd. Jag vill inte, men jag behöver. Jag börjar bli en fara för mig själv, mina tankar går överstyr och snart även mina handlingar. Jag kollapsar snart av ångest och min kropp hotar med att tas över av paniken. Allt handlar om ångest. Nike ringde mig förut och frågade om jag skulle följa med till Universeum på måndag. Paniken bubblade upp i mig och jag bad om att få återkomma efter läkarbesöket. Jag sa att jag följer med. Tror jag. Hahahhaha.
Galenskapen tar över mitt sinne och jag ser en massa spindlar, tjoho.
Imorgon får jag en antipsykotisk medicin. Hoppas den hjälper, manin och depressionen tar över mig och jag kollapsar av min egen sjukdom snart. Jag måste prata med underbara Nina och se vad jag ska göra.
Jag får ringa sedan.
Vad ska jag göra?

Jag vågade inte ringa. Det blev ett sms istället. Väntar på svar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer gör mig varm i hjärtat<3