Välkommen

Den här bloggen handlar om mig, mitt liv överhuvudtaget. Take it or leave it.

tisdag 20 september 2011

skolfotografering.

Skolfotografering. Detta årligen återkommande fenomen. Jag avskyr dem som pesten. Ångesten börjar dagen innan med att jag tar fram kläder som jag skulle kunna ha, men på morgonen ratar jag dom och springer runt som en skållad råtta och kan inte bestämma mig, men det brukar ändå sluta med att jag tar på mig kläderna jag plockade fram kvällen innan. Sen ska man ha tid och fixa hår och smink också. När man har gjort det har man glömt äta frukost, då ska man göra det utan att spilla på sig själv, det innebär att man är överdrivet försiktig och spiller ändå. De senaste åren har det slutat med att jag har struntat i att gå och har ångest ändå. Vi får se hur det blir idag.

På onsdag ska vi ha nostalgikväll. Åh, jag längtar så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer gör mig varm i hjärtat<3