Välkommen

Den här bloggen handlar om mig, mitt liv överhuvudtaget. Take it or leave it.

tisdag 6 september 2011

förändrad verklighetsuppfattning.

Jag lovar mig själv att jag ska uppdatera bloggen ofta men jag glömmer alltid bort det. Nu har det gått tre veckor i skolan och jag mår sämre och sämre. Jag börjar känna igen mönstret nu. Jag skadar mig själv mer och mer, jag orkar inte göra något efter skolan och jag är känslig och lättretlig och klarar inte av minsta kritiserande ord. Samtidigt kritiserar jag mig själv ständigt. Jag har ständig ångest, med inslag av panik, och det känns som om jag är på väg mot en psykos eller något. Min verklighetsuppfattning försvinner oftare och oftare och jag vaknar upp på ställen jag inte minns hur jag tog mig till. Jag jagar desperat efter något som kan ge mig en annan verklighet en stund, utan att finna något. Jag kan inte sova utan ligger bara och stirrar in i väggen. Jag väntar på ett läkarbesök men som bekant kan det ta ganska lång tid. Jag väntar bara på den dagen allt faller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer gör mig varm i hjärtat<3