Välkommen

Den här bloggen handlar om mig, mitt liv överhuvudtaget. Take it or leave it.

onsdag 17 augusti 2011

update

Idag är ännu en såndär dag då jag bara vill krypa ihop, och försvinna. Jag har haft ångestattack på ångestattack hela dagen och jag har ingenting att dämpa den med. Jag har suttit på balkongen invirad i en filt, kedjerökt, druckit te och bara försökt finnas till. Jag har hört mig för lite och  jag får tag i ett helt paket stilnoct imorgon, så att jag åtminstone får sova på nätterna. Förhoppningsvis kommer min ångest minska lite under dagarna då. Jag har iallafall inte skadat mig idag.

Jag har inte så mycket minne från igår, trots att jag var helt nykter. När pojken kom hem så hittade han mig i en hög intryckt i hörnet av sängen och hade en konversation som jag minns var ganska djup, som uppenbarligen inte var han. Jag har ett svagt minne av det, men jag är säker på att det var någon mer här, men han påstår att det inte är sant. Lite läskigt sådär.

Imorgon börjar jag skolan igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer gör mig varm i hjärtat<3