Välkommen

Den här bloggen handlar om mig, mitt liv överhuvudtaget. Take it or leave it.

fredag 4 februari 2011

Bilder.

Jättemysig kväll igår hos Pan och Linds, tillsammans med Noshin<3

Åh, vad folk älskar att kasta skit på mig. Har ni inget bättre för er än att kasta skit på mig för att kompensera för era egna problem och dåliga självförtroende? Det verkar inte så.

8 dagar kvar till Combichrist nu! Underbart. Önskar att jag hade en VFIM pass bara, men jag tror jag hade dött av nervositet i så fall. Mamma är gullig och betalar bussen dit, annars hade jag inte kunnat komma ner.

Förövrigt, på söndag tänder vi för livet igen! Den här gången kommer vi vara utanför öppenpsyk på uddevalla sjukhus. Vi samlas klockan sju, ta med en vän och en marschall<3
1500 Marschaller Uddevalla
1500 Marschaller
1500 Liv
FAQ om 1500 marschaller

Avslutar med några bilder.

Jag älskar fina kvällar, eller ja, skymningar.
Goskatten<3

Uddevalla kyrka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer gör mig varm i hjärtat<3