Välkommen

Den här bloggen handlar om mig, mitt liv överhuvudtaget. Take it or leave it.

lördag 22 januari 2011

Tvivlets kval

Idag vill jag bara dö. Jag har räknat ut att jag har ca 900mg Nozinan, plus 1000mg att hämta på apoteket. Plus lyrica och imovane. Jag orkar inte med att må dåligt mer nu, jag har försökt komma ut ur det här i ett halvår nu, jag orkar inte, jag ger upp. Men jag tvekar fortfarande, ska jag göra det eller inte? Vill jag verkligen eller vill jag inte? Jag orkar inte med alla motgångar längre, det är alltid något, strort som smått. Jag försöker tänka förnuftigt, men när också förnuftet säger mig att jag ska göra det, en gång för alla, vad gör man då?
 
Jag är på självmordets rand, och inget kan stoppa mig nu.

 She reads the minds of all the people as they pass her by
Hoping someone can see
If I could fix myself i'd -
but it's too late for me
 
Nothing can stop me now
Cause I don't care anymore
Nothing can stop me now
Cause I don't care


Help
I have done it again
I have been here many times before

Hurt myself again today and the worst part is there's no one else to blame

Be my friend
Hold me
Wrap me up
Unfold me
I am small and needy
Warm me up and breathe me

Ouch
I have lost myself again
Lost myself and I am nowhere to be found

4 kommentarer:

  1. Fan..
    Vet verkligen inte vad jag ska skriva, går i samma tankar själv. Orkar liksom inte kämpa mer.
    Men jag antar att det är bättre att vänta än att göra något drastiskt, skjuta upp det en dag eller två åtminstone. Och försöka hitta hoppet igen.
    Du kan väl försöka i alla fall?
    Du är fin.
    Puss Lea

    SvaraRadera
  2. Fan... är i samma jävla sits... leva eller dö och få slippa vardagens kaos....

    men ja säger... kämpa på.. kram kathleen

    SvaraRadera
  3. du bor i uddevalla ser ja.. jag bor i vänersborg... :) vi kanske kan ses nån gång...

    SvaraRadera

Kommentarer gör mig varm i hjärtat<3