Välkommen

Den här bloggen handlar om mig, mitt liv överhuvudtaget. Take it or leave it.

torsdag 20 januari 2011

Åttiofem

Okej, jag har varit ute och trotsat ångesten. Jag åkte och hämtade mediciner, det tog mig 45 minuter. Efter att ha väntat i 5 minuter på min tur så fick jag vänta i 10 minuter för att få höra att de inte hade apodosen där, utan den hade gått direkt till öppenvården. Underbart. Gick dit, pratade med receptionisten som sa att hon inte visste något om det, men hänvisade mig till någon som hade hand om recepten, men hon var upptagen så jag väntade. Sen stötte jag på "min" sköterska och frågade om han visste något. Så vi gick och kollade, men där fanns ingen apodos, då började jag bli ganska orolig måste jag säga. >.< Vi gick till hans kontor som fick ringa till apoteket. De visste ju fortfarande ingenting. Men då kommer någon in och sa att hon hade fixat det. Vi letade fram den, äntligen, haha.

På bussen ner träffade jag Nossie<3 Vi pratade en stund och kom fram till att vi skulle ses i helgen:)
Hämtade paket och träffade Adrian, och gick och tände ljus på kyrkogården, pappa skulle ha fyllt åttio idag<3
Sen åkte jag hem. Yay.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer gör mig varm i hjärtat<3