Välkommen

Den här bloggen handlar om mig, mitt liv överhuvudtaget. Take it or leave it.

fredag 17 december 2010

Overkligt

Jag svävar i en overklighetskänsla, mest hela tiden.Jag flyr, med tabletter, med allat som går att fly med, allt jag får tag i, för jag vill inte leva i verkligheten längre. Jag orkar inte, vill inte mer. Det enda som hindrar mig från att dö just nu är eventet på söndag. Men efter det har jag inget som håller mig uppe, inget som håller mig vid liv längre. Jag har ingen som helst ork att ta mig ur detta, men jag vill inte heller leva såhär. Jag har bara en lösning på det dilemmat, men jag vet  inte om jag vill använda mig av den lösningen. Jag är så jävla kluven hela tiden. Det är skit.

Men jag har hämtat marshaller nu, inför söndag. Det känns bra, iallafall.

Men tack, Peter Dorch, Ylva, Karin och alla andra för de peppande och uppmuntrande orden, jag uppskattar det, även om det inte låter så<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer gör mig varm i hjärtat<3