Välkommen

Den här bloggen handlar om mig, mitt liv överhuvudtaget. Take it or leave it.

söndag 5 december 2010

Okej.

Jag var inlagd i 24 dagar, på helt fel avdelning, och det pga att min bästa vän sitter på den avdelning som jag skulle varit på. Sedan blev jag utskriven (i torsdags) "för att jag motverkar min vård". Då är min fråga; skulle jag varit inlagd frivilligt i 20 dagar om jag motverkade min vård?
Åh, jag blir så arg.

Jo, vad har jag gjort sedan jag blivit utskriven?
Druckit, tagit tabletter och skurit mig (värre än vad jag någonsin har gjort. Fy fan), de två förstnämnda i ett bra sällskap dock. Detta är första dagen jag är nykter, och jag har sån ångest att jag spyr. Dessutom kan jag inte använda min vänsterarm/hand till någonting.

Jag kom hem från akuten drygt ett. Jag mår åt helvete.
Min dagliga ordinerade medicinering är numer
  • Lyrica
  • Nozinan
  • Imovane
Jag ska dock försöka ändra till stilnoct, då det fungerar bättre.

Jag är förvirrad. 

1 kommentar:

  1. varför känns det alltid som inläggning gör saker värre när man väl kommer ut? Det kanske hjälper för stunden. Men när man väl är ute är man tillbaka i samma gamla mönster igen.

    SvaraRadera

Kommentarer gör mig varm i hjärtat<3