Välkommen

Den här bloggen handlar om mig, mitt liv överhuvudtaget. Take it or leave it.

söndag 26 december 2010

Jul och så vidare.

Julafton;
Ångest, ångest ångest. Sen åkte jag till mamma, Min syster och hennes dotter var där. Mamma hade överpyntat granen, som vanligt. Anyway, kvällen kom och Jelena och Davor kom och vi åt julmiddag. Sen var det dags för julklappsöppning. Jag gav inte så mycket, men de blev glada och jag fick massa bra saker som en kaffebryggare (äntligen!) och pengar. Vi snapsade och jag hade med mig lite cider. Sen ville min systerdotter spela "så ska det låta" så det gjorde vi. Sen åkte jag hem, och jag och Adrian drck hallonglögg och kollade på "The Runaways" och gick och lade oss. På det stora hela, en ganska bra  dag.

Juldagen;
Började sådär. Vaknade vid tolv, gjorde kaffe och satte mig vid datorn i väntan på att Adrian skulle vakna. Sedan åkte vi hem till våra föräldrar, dum som jag var glömde jag kameran där. Så jag hämtade den och lite julskinka, och åkte hem. Gjorde mig i ordning, fixade lite alkohol och gick till Pan och Linds. Kvällen började med julklappsutdelning och alla blev nöjda med sina presenter<3 (Tack för de fina presenterna!<3)
Vi drack lite och spelade sanning och konka, det var...intressant. Sedan körde vi jag har aldrig och tja, våra diskussioner<3
Sedan gick jag hem efter den bästa juldagen hittils.<3

Annandag jul;
Vaknade, inte bakfull, som jag befarade att jag skulle göra. Nu ska jag åka till torp och dö av ångest medan jag ska försöka hitta nåt kul i mellandagsrean, wish me luck!<3

Uppdatering annandag jul;
Jag åker aldrig mer till torp annandag jul. Jag dog av jävla ångest. Men jag fick mig ett par byxor och en BH iallafall. Sen träffade jag Dennis och Linda Blond, som var dagens hjältar (och har samma problem med folk som jag) som körde mig hem istället för att jag skulle behöva ta bussen. Tack<3
Senare på kvällen gick jag till Pan och Linds, där vi kollade på eclipse och snygga brudar på youtube/google/hennes dator och spelade nåt harry potter spel. Kom  hem halv tre^^<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer gör mig varm i hjärtat<3